Helgen

Nu har jag varit på 2 möhippor =) den 7:e maj överraskade vi min mycket goda vän Tina med en möhippa =) en kanondag! Och i går var det dags för min barndomskompis Mia =) också det blev kanonlyckat och väldigt trevligt,övernattade också så det var riktigt mysigt!  Så nu blir det bröllop de 2 kommande lördagarna =) mysigt!


Att vara gravid är verkligen en gåva som man ska vara glad över...men.....fan vad jag har börjat att få ont i ryggen!! det sitter inte i ländryggen utan några cm ovanför mitten av ryggen. Hade precis samma smärta på samma ställe med Elsa. Så jag tänkte prata med min BM om vad hon tycker att jag ska testa, tänker inte gå att ha ont ända tills augusti.....Men vet inte riktigt om jag skulle våga mig på akupunktur....=/ Den här smärtan började runt v 31 med Elsa....så lite tidigare den här gången.....men det kommer att vara värt all smärta i världen när man väl får det där lilla knytet hos sig=) synd bara att jag blir så irriterad när jag har ont, så min stackars familj får en grinig mamma/sambo. Får hoppas det blir bättre.

V 27 i morgon nu =) och herregud vad jag tycker magen växer....=)



Snart kommer älsklingen hem med godis (peace märken) som jag är sååå otroligt sugen på för tillfället ...=)



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0