Morsdag <3

I går var det morsdag så det blev blommor och choklad till lilla mamma. Och mamma och pappa firade förresten 29 årig bröllopsdag i går =) Så jag köpte en blomma från pappa till mamma också eftersom han är i väg på jobb och kommer inte hem förrän på lördag. Sen blev det fika hos mormor, som är tradition.

Av Elsa fick jag en Peace and love biljett till lördagen =) och av Melissa fick jag en mugg där det stod "världens bästa mamma" och så hemgjorda kolor =) Hon har varit på kupolen alldeles själv med en kompis och handlat =)


Skaffade som sagt facebook i går men jag är långt ifrån att fatta hur allt fungerar =) Var flera stycken som jag aldrig har träffat eller aldrig ha umgåtts med eller knappt känner som vill lägga till mig som vän men jag kommer bara att ha de som jag tycker att jag känner och umgås med eller har gjort tidigare.



I dag bestämde sig Elsa att hon ville gå upp 05.00! Hon gallskrek och ville ABSOLUT inte somna om, älskade unge! =) så hon kommer nog att sova middag tidigt idag.....


V 28 idag =) och lillen lever high life inne i magen, har ju precis ätit frukost.


Mindre än 3 v kvar tills vi drar till göteborg nu!!! längtar



har förresten köpt en gravid kjol nu, har letat hur länge som helst men har äntligen hittat en!



/LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0