P&L

Står i valet och kvalet om jag ska köpa 2 dagars biljett till P&L.....är nästan gravid i v 33 då och vet ju inte hur kroppen kommer kännas direkt....men man kan väl alltid sälja den i fall kroppen inte orkar....Har ju gått de senaste 4 åren och det är ju riktigt skoj =) Förra årets festival blev det också nyktert, eftersom jag ammade Elsa då. Ammade och nattade henne innan vi gick ner till festivalen sen sov hon hela tiden när svärmor var här, vaknade runt 07 på mornarna =) annars hade det ju aldrig gått att jag var iväg. Hon var 3 mån då. Får fundera nån dag till hur jags ka göra...älsklingen ska nog köpa ett festivalpass och gå alla 3 dagar.  Älskar ju att äta Langos innan man går hem =) så grymt gott!


Elsa är så rolig, frågar man henne hur många år hon är så visar hon upp 1 finger=) ser så himla roligt ut. Det händer verkligen så otroligt mycket i den här åldern. I går frågade jag henne om hon ville sova lite middag...mmm sa hon och nickade=) somnade efter nån minut efter att jag hade lagt ner henne...



i dag blir det nog antingen en sväng till kupolen eller öppna förskolan....


Tror det var sista avsnittet av en unge i minuten igår...=/ tråkigt, tycker det är så mysigt att se dessa mirakel födas...


Lillen i magen är som en virvelvind på dagarna, märker att den har verkligen min rytm. Om jag vaknar på natten och ska kissa så vaknar även h*n =)  och sover när jag sover (märker h*n i allafall inte då)

Undrar vem det är som gömmer sig här inne...är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nyfiken!!!

har faktiskt 3 pojknamn som jag skulle kunna tänka mig nu...och 2 flicknamn =)


På lördag  ska vi på bröllop, gud såå mysigt!! =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0