regn regn regn

Usch vad tråkigt när det regnar. Känns som att man inte kan göra så mycket annat än att vara inne då....Älsklingen har precis gått ut och ska fortsätta  på utbyggnaden. Svärfar skulle komma hit och hjälpa han, tur man har snälla släktingar=)


Tittade lite på eurovision festivalen igår och kul att Saade kom 3:a =) han är ju verkligen söt som socker den grabben!


Imorse så fick Elsa äta youhurt själv för första gången, ha ha, ljuger inte men HELA ansiktet och håret var kladdigt med youghurt, men nöjd var hon i allafall=) huvudsaken det... Hon har ju fått för sig att hon vill upp strax efter 6 på mornarna nu ett tag men idag sov hon till kvart i 8 så det var riktigt skönt=) eftersom det var min tur att gå upp så var det skönt att få sova ut lite =) älsklingen gick upp i går så jag fick sovmorgon till 09. Vi brukar göra så på helgerna att jag får sova ut på lördagarna och han på söndagarna.


herregud tyckte nyss jag var i v 18 men i morgon blir det redan v 26!!  tiden springer verkligen i väg. Det går mycket fortare nu än med Elsa, då räknade man ju nästan timmarna =)

5 veckor kvar nu tills vi åker till Göteborg=) ska bli grymt skoj!  Ska planera in parken zoo i Eskilstuna i juli också.


/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0