Söndag

Nu är alla fönstren insatta i utbyggnaden och spröjsen likaså =) kanonfint blev det iallafall! Synd att älsklingen och co inte har tid att vara här mer med firman, de är fullbokade många månader framöver. Så nu får han hålla på att påta kvällar och helger. 

Gick tillbaka i bloggen och kikade hur jag måde och så vidare i den här veckan med Elsa, kul läsning =) skrev då att jag verkligen inte kände mig stor, herregud det tycker jag att jag känner mig nu iallafall =) men inte så konstigt när man har de så tätt heller. Kikade på lite bilder från graviditeten med Elsa också och jag tycker att jag ser ut som jag gjorde runt v 30 med henne =) men men bara att gilla läget! =)
Har börjat att få ont i ryggen på eftermiddagarna/kvällarna, så älsklingen får massera mig på kvällarna, och underbara karl gör det så klart.   Får mycket hjärtklappning och yrsel. Säkert blodvärdet som är lite lägre. Ska till BM om 8 dagar så får kolla upp det då.  V 24 i morgon nu =)
Vågen visar + 3 kg sedan plusset i början av december.  Ska verkligen försöka njuta av den här graviditeten, vem vet det kanske blir våran sista? jag får bli hur fet och ful  som helst bara underbara miraklet mår bra i magen=)

Och nu börjar jag bli mer inne på att vi väntar en pojk=) men men får se i augusti......


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0